.:::: |J|o|u|r|n|a|L| |O|f| |R|o|s|l|a|N| |T|a|n|g|a|H| ::::.

"Andai semalam tidak wujud, akan diusir sebuah lukisan kehampaan menjadi mimpi indah. Namun alangkah payahnya mengusir sebuah kehampaan kerana semalam bukanlah satu perhentian yang sempurna"

.:Profile:.

Name: Roslan Tangah
D.O.B: August 22nd, 1984
Age: 20
Location: UTM, Malaysia
and so on and so forth...

.:BLOG SONG:.

Peterpan- Tentang Kita

.:EVeNTs:.

.:Chit Chat Corner:.

.:Pesanan Anda:.

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)

.:Latest Pictures:.

Photoblog oleh flickr 

.:PHOTOPAGES Link:.

  • MY PHOTOPAGES
  • MY PHOTOPAGES II
  • MY PHOTOPAGES III
  • Fariz's
  • NizAMNaiJo
  • iMa-SKY
  • haNNa baNNa
  • NaNa
  • Gbum
  • Chagu
  • Qmie
  • Ieqha
  • Rais
  • Azuan Johan
  • mIMi nAJUa
  • bLEk
  • Elmo@fizi

    .:FAV BloG:.

  • IzYaN
  • CikPaYung
  • ApIS
  • Syr@hZ
  • SHamIL
  • NuMloqUe
  • MoneIraH
  • IZHaM
  • MujTahidaH
  • design
  • blogger
  • hANNa bANNa
  • bLEk
  • nOr moHAmaD
  • iQIe cHIQie
  • mIRa
  • haZLeen
  • qMIe
  • gBUm
  • jIJOy mARRo
  • haRIth
  • iMA-sKy
  • aZUAn joHAn
  • cHEk
  • CHagU aL SyuKUR

    .:Daily Link:.

  • ViRus SouRce
  • Monday Madness
  • Friday Five
  • amERIcan iDoL
  • ikEa
  • haBItat
  • friENDster
  • XShoawiaN
  • Uni of Technology Malaysia
  • SofTWaRE ForUM
  • jOBs
  • toKEi kEDAi
  • BeRIta hARIan
  • SMK (A) SHOAW
  • SMKAL
  • BelAJar Nahu AraB

    .:Links:.

    Blogger l Chat Online l Blogskins l Photo ALbum | Google News| About Me| Guestbook|

    .:Koleksi:.

    April 2002 l November 2002 l December 2002 l January 2003 l February 2003 l March 2003 l April 2003 l May 2003 l June 2003 l July 2003 l August 2003 l September 2003 l October 2003 l November 2003 l December 2003 l January 2004 l March 2004 l May 2004 l June 2004 l July 2004 l August 2004 l September 2004 l October 2004 l December 2004 l January 2005 l February 2005 l March 2005 l April 2005 l May 2005 l June 2005 l

    .:Waktu Solat:.

    .:Kredit:.

    Layout By: Dreamwalker
    Special Thanks to: Blogskins and Blogger

    Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
  • |

    Wednesday, April 10, 2002 :

    April 9, 2002 : Selasa

    Daftar tingkatan 6 punya pasal

    + 1000 pagi : aku gi library untuk print resume yang aku buat malam tadi…so lepas gi library macam biasa aku gi ler kat kedai member kamceng aku tu…sebelum aku gi library, pegi lah aku kat jabatan pendidikan limbang pasal nak tau macam mana nak masok tingkatan 6. tapi, pegawai yang incharge time tu tak dia gi rehat…

    + 1145 pagi : dengan motorsikal kapcai bapak aku, aku gi lerr kat sekolah agama limbang n tanyak macam mana nak apply masok… terkejut aku bila dapat tau yang masok ting 6 semuanya pempuan 20 orang gi mcm mana aku nak masok kalu aku sorang je lelaki??? Binggung aku… kat sana semua subjek yang kena ambik adalah PA, BM, SYAriah, usulludin, ba muet etc…subjek bm nie lerrr satu masalah sikit…tak tau macam mana dapat tak ambik nie..

    Call Salwani

    + 1800 petang : lepas tengok cerita jepun Match Making kat tv3 ati nie rasa nak call kawan lame … satu kelas dulu, Sal. Ajak dia masok tingkatan 6 kat smkal. Banyak juga cerita … tapi petang waktu rehat tempat keja aku ngan kawan aku nurul ada cerita pasal nak masok ting 6, binggung juga kepala aku dibuatnya…nak masuk ke tidak nie…pilihan terakhir aku hanyalah ambik stpm atau masok maktab jadi cikgu kemudian baru sambung belajar. Rasa nak tunggu tawaran masok u mingkin tak dapat kot tapi harap2 dapat lerr tempat mana2 pun… jadi lah…asalkan jauh dari rumah …hidup sorang2…???

    Cerita Roswell

    + 2100 : roswell punya pasal abis tv ku bawa pegi masok bilik aku semata-mata nak tengok cete nie.. Tak tau pesal cete nie menarik sangat. Macam mana kalo suruh orang lain tengok ape mereka nak kata? Abis tengok cete Roswell banyak benda aku fikiq dalam otak aku. Pasal plan esok lah…buat lessen motor… ???


    April 10, 2002 : Rabu

    + 0800 : bapak call kasi tau mau gi Miri ke tidak esok … so aku jawab mau…mau pegi bukan apa Cuma nak gi survey kat sekolah agama kat miri pasal nak masok kat sekolah agama ambik stpm. Time nie masih dalam proses fikir kalo tak dpt masok mana2 kene juga ambik ting enam kot. Harap2 dapat lah aku masok mana2 U.

    + 1000 : cerita anak mammi the movie aku tengok kat bilik ngah aku…kelakar betul cerita tu. Aku rasa jalan cerita okey + funny + tak boring lerr tengok. Lama dah aku tunggu nak tengok cerita nie pasal kat Limbang bukan ada pawagam so kene lah tunggu cd cetak rompak kah or borrow kat member.


    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

    Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com